Albert Heijn lanceert vernieuwd baby- en peuterassortiment

Albert Heijn lanceert vernieuwd baby- en peuterassortiment

24-01-2025 (10:35) - Marketing

Voordelige luiers die langer droog blijven en zowel voor het kind als de ouders veel fijner aanvoelen, duurzamere producten en verpakkingen en meer keuze uit gezonde voeding voor elk moment van de dag: vanaf maandag 27 januari is het vernieuwde baby- en peuterassortiment van Albert Heijn in winkels in heel Nederland te vinden.

Naast de introductie van een zachte luier die sneller droog wordt, is het assortiment baby- en peutervoeding uitgebreid en verduurzaamd, maar nog steeds van hoge kwaliteit. Ook kunnen jonge ouders in de Allerhande en via AH Leefstijl inspiratie en informatie vinden om met meer gemak en plezier de uitdagende periode vanaf de zwangerschap te beleven. 

Opvallend in het assortiment is de nieuwe eigen merk luier van Albert Heijn. Hierbij is voor elke fase gekeken naar verbetering voor zowel het kind als de ouders. Het beter absorberen zorgt ervoor dat het kindje sneller droog is en, niet onbelangrijk: de luier zit een stuk fijner om de beentjes en buik van het kind door de verbeterde pasvorm. Ouders kunnen de nieuwe luier in de week van 10 februari uitproberen met maar  40% korting en zijn producten zoals buggy's en fijne kussens scherp afgeprijsd in de Voordeelshop.


Bureaus

Media

Economisch