Bol.com grote winnaar Thuiswinkel Awards

25-03-2011 (09:04) - Marketing

Bol.com is de grote winnaar geworden van de Thuiswinkel Awards. Zowel een vakjury als consumenten zorgden ervoor dat de retailer in de prijzen viel. Tijdens de 10e editie van het gala mocht bol.com de vakprijs voor ‘Beste Webwinkel’ in ontvangst nemen. Naast de vakprijs kreeg bol.com vier felbegeerde publieksprijzen toegekend.

Bol.com is door het publiek verkozen tot beste webwinkel in vier categorieën: cd’s, dvd’s & games, boeken & tijdschriften, speelgoed en warenhuizen. Met name de bekroning in de laatste categorie is bijzonder; bol.com werd dit jaar immers voor het eerst genomineerd voor de Thuiswinkel Award voor het beste warenhuis. Bol.com is erg verheugd met het winnen van de vakprijs voor Beste Webwinkel. Het is een eer om deze waardering van een vakkundige jury te ontvangen.

‘Dat ook het thuiswinkel-publiek ons dusdanig waardeert, maakt ons extra trots. Onze winkel is er vooral om hen te inspireren en een breed en diep aanbod van artikelen aan te bieden’, zegt Daniel Ropers, algemeen directeur van bol.com. Om de klant te bedanken en de bekroningen te vieren, trakteert het online warenhuis van vrijdag 25 maart tot en met maandag 28 maart op gratis verzending van vrijwel alle artikelen.
 


Bureaus

Media

Economisch