Duo versterkt bestuur Stichting SponsorRing
09-06-2011 (09:12) - Marketing
Ingrid Oudejans (PON Automotive) en Niels Markensteijn (TIG Sports) zijn toegetreden tot het bestuur van de Stichting SponsorRing. Zij nemen de plaats in van Colette Cloosterman (Jumbo) en Harry Dekker (Unilever) die na jaren van trouwe dienst zijn afgetreden volgens aftreedschema.
Oudejans is sinds vier jaar teammanager corporate sponsoring bij PON Automotive. Daarvoor werkte zij onder ander bij T-Mobile en was zij directeur van haar eigen sponsoradviesbureau Rights to Create. Markensteijn richtte in 2004 zijn eigen sponsoradviesbureau StickyToffee op, nadat hij vijf jaar werkzaam was voor Trefpunt. In januari 2011 fuseerde StickyToffee en This is Golf in het sportmarketingbureau TIG Sports waar Markensteijn managing partner is.
Naast de nieuwelingen bestaat het bestuur van de Stichting SponsorRing uit voorzitter Henri van der Aat (Ajax), Heleen Crielaard (Rabobank), Erik Kurvers (Eiffel), Peter Rovers (PRO Sport) en Rik Ruts (3MO).