ECI zet jonge filmmakers in

07-04-2010 (09:44) - Marketing

ECI Nederland heeft jonge filmmakers, in samenwerking met platform ‘Brandfighters’, gevraagd in een korte commercial het nieuwe ECI transparant en helder te verwoorden, en daarmee oude denkbeelden en misverstanden omtrent het merk ECI weg te nemen. De aanbieder van boeken, muziek en DVD’s heeft, met succes, meer dan 50 inzendingen ontvangen waarna nu de zes beste online te zien zijn. Als testpanel wordt de Nederlandse consument opgeroepen om voor half april op www.eci.nl hun voorkeur uit te spreken voor de video die het best de nieuwe koers van ECI onderstreept.

ECI Nederland is sinds de overname door Clearwood eind 2008 een nieuwe weg ingeslagen. Het concept is veranderd en nauw contact met de hedendaagse consument is leading middels diverse communicatievormen en –middelen. De samenwerking met platform ‘Brandfighters’ is hier een voorbeeld van. Dit platform koppelt jonge, talentvolle filmmakers aan merken die een verrassende invalshoek wensen.

Hubert de Koning, directeur ECI Nederland: ‘We vinden het belangrijk om te luisteren naar wat consumenten van ons vinden en hoe ze over ons denken. Het platform ‘Brandfighters’ biedt ons de mogelijkheid om vanuit een andere invalshoek ideeën te ontwikkelen. Dat heeft geresulteerd in een frisse kijk op zaken en waar we hopelijk veel feedback krijgen voor ons toekomstige communicatie- en marketingbeleid.’

De winnaar van de ‘videocontest’ ontvangt een geldprijs en alle stemmende consumenten maken kans op een prijzenpakket. Stemmen kan tot en met 15 april op www.eci.nl
 


Reacties

Nice! Heb al vaker gehoord dat Brandfighters toffe invalshoeken en goed resultaat meeneemt. Goede zet van ECI!
Roy @ 08-04-2010 11:26 uur

Bureaus

Media

Economisch