Eerste Divisie kiest voor DAVINCI

19-01-2010 (10:41) - Marketing

De Coöperatie Eerste Divisie (CED) heeft voor DAVINCI gekozen als e-mailmarketing partner. De keuze voor DAVINCI past binnen de de wens van de Jupiler League om meer te communiceren met de supporters. De eerste e-mailcampagnes zijn reeds succesvol uitgevoerd. Uiteindelijk moeten er naast e-mailcampagnes ook nieuwsbrieven worden verstuurd waarbij er een koppeling zal worden gemaakt met www.jupilerleague.nl. Hierbij zullen met name de videobeelden een belangrijke rol gaan spelen. Daarnaast zal e-mailmarketing worden ingezet als middel om samen met partners van de CED actiemarketingcampagnes te ondersteunen.

Er wordt gebruik gemaakt van MailPlus, de e-mailmarketing oplossing van Blinker, één van de toonaangevende e-mail oplossingen in Nederland. "Momenteel bestaat de beleving rondom de Jupiler League enkel uit het bezoeken van de wedstrijden of één van de websites binnen de Jupiler League. We willen die beleving graag uitbreiden en een belangrijk onderdeel daarbij is de communicatie met de supporters. De expertise die DAVINCI heeft opgebouwd in dezen zal ons helpen om er een succes van te maken.", aldus Patrick Brand, directeur Coöperatie Eerste Divisie.
 


Bureaus

Media

Economisch