Grolsch opent koel*seizoen

27-04-2010 (09:47) - Marketing

Grolsch rijdt vanaf vandaag met ‘koel*hotlines’ door Nederland en opent hiermee officieel het koel*seizoen. De koel*hotline - een kleine brommer met een koelkast als zijspan - voorziet deze zomer de consument van koud bier. Na een telefoontje naar de hotline, kunnen consumenten hun lauwe bier omruilen voor een koude Grolsch.

De koel*hotline is één van de vele slimme en koele oplossingen die Grolsch deze zomer biedt. De doelstelling is dat iedereen altijd en overal koel bier binnen handbereik heeft. Ook tijdens het WK, met een op afstand bestuurbare koel*server voor thuis, zodat men niets van de wedstrijden hoeft te missen. Met verschillende koel*initiatieven geeft Grolsch deze zomer op praktische wijze invulling aan haar obsessie voor koel*bier. Want alleen op de juiste temperatuur komt de ware kwaliteit van bier tot uitdrukking.

De Grolsch koel*hotlines rijden vanaf vandaag door heel Nederland. De aftrap van het koelseizoen vindt plaats in Enschede. Daarna volgen onder andere Utrecht, Deventer, Apeldoorn en Amsterdam. De agenda met data en actievoorwaarden is te vinden op www.grolsch.nl/koel. Blikbier van elk merk verkrijgbaar in Nederland - met uitzondering van huismerken en eigen merken - kunnen bij deze koel*hotlines zonder bezorgkosten omgeruild worden tegen een koel blikje Grolsch.


Bureaus

Media

Economisch