Het PR Bureau op weg met Mercedes-Benz

22-03-2011 (09:10) - Marketing

Mercedes-Benz heeft onlangs het internationale verkeerseducatieprogramma RoadSense in Nederland gelanceerd. Doel van dit programma is het risico voor jongeren in het wegverkeer te verminderen. Scholieren van 14 tot en met 16 jaar mogen, onder professioneel toezicht, op een afgesloten oefenterrein een paar minuten achter het stuur van een auto plaatsnemen. Met RoadSense onderstreept Mercedes-Benz zijn pioniersrol op het gebied van verkeersveiligheid. RoadSense wordt ondersteund door Veilig Verkeer Nederland. Het PR Bureau is geselecteerd voor de geïntegreerde PR-campagne rondom de introductie van het internationale verkeerseducatieprogramma RoadSense in Nederland. 

‘Verkeersveiligheid is een belangrijk pijler voor Mercedes-Benz. Met de introductie van RoadSense betrekken we een zeer kwetsbare en risicovolle doelgroep bij dit onderwerp. RoadSense dicht het gat in verkeerseducatie tussen het fietsrijbewijs en het autorijbewijs. We hebben in Het PR Bureau een creatieve PR-partner gevonden, die ons helpt RoadSense in Nederland op de kaart te zetten’, aldus Martin Hegeman, Divisiedirecteur Mercedes-Benz Cars bij Mercedes-Benz Nederland.

Frits Hendrikx, Partner bij Het PR Bureau, over de samenwerking met Mercedes-Benz: ‘Wij zijn zeer verheugd dat we door Mercedes-Benz Nederland in de arm zijn genomen voor de geïntegreerde PR-campagne rondom de introductie van RoadSense in Nederland. Wij kunnen ons als bureau helemaal vinden in dit project waaruit de maatschappelijke betrokkenheid van Mercedes-Benz bij ‘veilig rijden’ blijkt. In dit geval bij een kwetsbare groep scholieren in het verkeer.’

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch