Hunkemöller komt met lingerie-flitsbezorgservice op Valentijnsdag

10-02-2023 (17:03) - Marketing

Wat nu als je op Valentijnsdag per ongeluk zo’n grote witte tent draagt tijdens een hot date? Volgens de Hunkemöller community is dat een van de ‘most epic valentine fails ever.’

Het lingeriemerk deed er een onderzoekje naar. De uitkomst: of je Valentijnsdag nu viert met je besties of met je schatje, de verwachtingen zijn vaak hooggespannen. Maar...de dag verloopt lang niet altijd zo spannend als je gehoopt had.

Redder in de nood

Calamity Jane bedacht voor Hunkemöller een slimme oplossing. Op 14 februari is er ‘SOS Valentine!’: een scooter-bezorgservice in Amsterdam en Berlijn die jou te hulp schiet als jouw Valentijnsdag in het water dreigt te vallen. Geerke Catshoek van Calamity Jane: “Als je thuis een feestje hebt, maar de drank is op, of je bent aan het koken en je mist een ingrediënt, dan kun je dat in een paar minuten in huis hebben. Wij wilden van Hunkemöller ook zo’n soort redder in nood maken, die een verrassingspakket langs komt brengen om je valentijnsdag een beetje op te spicen.”

Hunkemöller heeft SOS pakketjes voor stelletjes en singles. Ook aan vrouwen die Valentijsndag vieren met hun vriendinnen is gedacht. De SOS pakketjes bevatten niet alleen lingerie.

Hunkemöller deelt ook concertkaartjes, restaurantbonnen en andere goodies uit. De activatie wordt uitgerold in Amsterdam en Berlijn en aangejaagd op de socials en OOH.

 

 


Bureaus

Media

Economisch