Hyundai en Eindhoven klaar voor WK
10-06-2010 (09:50) - Marketing
Hyundai, hoofdsponsor van de FIFA en het WK voetbal, pakt tijdens het wereldkampioenschap voetbal groots uit met een uniek Fan Park in de gemeente Eindhoven. Het levendige 18 Septemberplein in het centrum van de Lichtstad wordt van 11 juni tot en met 11 juli het warm kloppend hart voor iedere voetbal fan.
Samen met de gemeente Eindhoven richt autofabrikant Hyundai het 18 Septemberplein in Eindhoven in als een bijzondere pleisterplaats waar 15.000 enthousiaste voetbalfans zullen samenkomen. Op levensgrote LED-schermen worden alle WK-voetbalwedstrijden live uitgezonden. Hyundai verwacht vooral tijdens de WK-wedstrijden van het Nederlands elftal op het Fan Park een groot feest te kunnen aanstichten.
Op het Hyundai Fan Park in Eindhoven, dat maandag 14 juni voor aanvang van de WK-wedstrijd Nederland-Denemarken omstreeks 12.30 uur feestelijk wordt geopend, kunnen fans niet alleen live op enorme LED-schermen alle WK-wedstrijden volgen, maar worden ook diverse andere activiteiten gehouden. Vanaf de twee podiums brengen dj’s de fans met muziek in de juiste atmosfeer. Hyundai treedt in vol ornaat aan met een minishowroom, waar diverse Hyundai-modellen worden getoond.
Er zijn locaties waarop fans zich kunnen laten schminken. Er wordt een Fan of the Match verkiezing gehouden. Hyundai rijdt rond met Hyundai-modellen die zijn uitgedost in de nationale kleuren van de deelnemende landen. De auto’s van deze Hyundai Road Show worden ook ingezet als gratis taxi’s. Ook de enorme Hyundai Goodwill Bal (5 meter in diameter) wordt op het Fanpark getoond. Uiteraard kunnen de voetbalfans op het Hyundai Fanpark in Eindhoven bij verschillende horeca-uitspanningen in en rondom het park ook terecht voor diverse versnaperingen”.