IAA Nederland introduceert IAA Young Professionals
25-09-2012 (00:00) - Marketing
IAA, het internationale netwerk van marketing-communicatie professionals, introduceert vanaf 25 september IAA Young Professionals: een Nederlandse IAA-afdeling speciaal gericht op studenten en jonge professionals. Zij kunnen als lid van IAA Young Professionals hun netwerk uitbreiden, kennis opdoen, speciale seminars bijwonen en met korting IAA events en andere relevante bijeenkomsten bezoeken.
‘IAA Young Professionals is met meer dan 1000 leden inmiddels erg succesvol in het buitenland, voor ons reden om ook een Nederlandse versie in het leven te roepen’, legt Initiatiefnemer Simon Bosschieter uit. De derdejaars student commerciële economie en aanstormend media-ondernemer, vindt dat IAA Young Professionals juist in deze tijd erg belangrijk is: ‘Studenten en jonge professionals moeten zich meer dan ooit onderscheiden bij het solliciteren naar een baan. Je ziet nu dat de tijd die tussen het afstuderen en het daadwerkelijk aangenomen worden, vaak langer is dan dat zij vooraf hadden verwacht. Het opbouwen van een netwerk kan daarom niet vroeg genoeg beginnen.’
Donderdag 1 november zal het eerste IAA Young Professionals event plaatsvinden ‘The Future of Social Media’ met Igor Beuker, Jeroen de Bakker en Stef de Jong in Het Kohstammhuis te Amsterdam.