Jacksonfan gezicht van PRO

24-02-2010 (10:13) - Marketing

Onder de campagnenaam Become a PRO, zal Timor Steffens (o.a. bekend van het programma ‘So you Think you can dance’ en de film ‘This is it’, van Michael Jackson), het komende halfjaar het gezicht van de schoenformule PRO zijn. De winkelformule gaat een nieuwe koers varen en betrekt jongeren en bekende helden bij het samenstellen van de collectie. PRO wordt de nummer 1 sneakerwinkel voor jongeren. Een winkel die naar de toekomst kijkt en dát brengt wat jongeren willen: de coolste merksneakers, accessoires en gadgets.

De winkelformule PRO, voorheen bekend onder de naam PRO sport, gaat een collectie brengen die mind changing & streetvernieuwend is. Timor, die op dit moment woonachtig is in LA, inspireert PRO op het gebied van het samenstellen van de nieuwe collectie. Hij laat zijn LA style zien door zijn favoriete merksneakers, accessoires en gadgets aan te prijzen op een exclusieve Wall of Fame in alle PRO winkels.
 


Bureaus

Media

Economisch