Jimmy Alter werkt met TENQ

20-05-2010 (10:00) - Marketing

Muziekcommunity Jimmy Alter start een samenwerking met narrowcaster TENQ. Via het netwerk van TENQ houdt Jimmy Alter 280.000 Nederlandse scholieren wekelijks op de hoogte van de leukste feiten en nieuwtjes uit de alternatieve popmuziek.

TENQ bestaat uit een strak vormgegeven waterapparaat met een ingebouwd beeldscherm. Met een dagelijks wisselende uitzending communiceert TENQ met 280.000 jongeren op 350 scholen door heel Nederland. TENQ wordt mede mogelijk gemaakt dankzij gesponsorde boodschappen van adverteerders.

In een programma dat elke 15 minuten voorbij komt, brengt Jimmy Alter een snel overzicht van muzieknieuws, -weetjes en -roddels. Naast de bestaande online kanalen en het Jimmy Alter Mini-Magazine dat elke kwartaal verschijnt, breidt het multimediale muziekplatform het bereik aanzienlijk uit met de nieuwe samenwerking.
 


Bureaus

Media

Economisch