Medewerkers Europeesche gaan barbecuen met klanten

13-07-2011 (07:52) - Marketing

Morgen, 14 juli, nodigt Europeesche Verzekeringen 50 klanten met partners uit voor een barbecue . Europeesche doet dit als afsluiting van een traject van diverse ‘klantsafari’s’ die medewerkers van Europeesche het eerste halfjaar van 2011 hebben ondernomen. In die ‘safari’s’ zijn zij op bezoek geweest bij evenementen waar klanten van Europeesche ook aanwezig waren. Om hen op te zoeken, met hen te praten en te ervaren wat klanten van Europeesche beleven, om daarmee de dienstverlening van Europeesche voor haar klanten verder te verbeteren. Ook tijdens de afsluitende barbecue zullen medewerkers van de Europeesche in gesprek gaan met klanten.
 
 De klantsafari’s passen in de brede waaier van activiteiten waarmee Europeesche haar nieuwe strategie implementeert. Een strategie met  de ambitie de klantgerichtheid van het bedrijf verder te vergroten en de focus op waarde voor klanten door de hele organisatie te verankeren. De mening en opvattingen van klanten spelen daarbij uiteraard een grote rol. ‘Het vermogen sneller van klanten te leren dan anderen is het enige op termijn houdbare concurrentievoordeel’, aldus Gerard ten Brincke, directievoorzitter van Europeesche.

Naast het ondernemen van safari’s richt Europeesche een ‘klantenhuis’ in. Dat virtuele klantenhuis organiseert diverse vormen van interactie tussen Europeesche en haar klanten en verwerkt de inzichten die daardoor ontstaan tot verbeteringen in de dienstverlening en het aanbod van Europeesche. Europeesche streeft er zo naar haar dienstverlening en performance structureel te toetsen en te verbeteren aan de hand van feedback van haar klanten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch