Meer dan 500 Audi Q3’s besteld via de Twittertour
23-06-2011 (00:00) - Marketing
Sinds de start van de Twittercampagne 15 juni zijn er meer dan 500 Audi Q3’s besteld via Twitter. De mobiele showroom met daarin de nieuwe Audi Q3 legde de afgelopen 5 dagen 2000 kilometer in Nederland af. Quote Joost Klumper, verantwoordelijke Online Marketing Audi: ‘We zijn blij met het succes van de Audi Q3 Twittertour. Internationaal trekt deze campagne veel aandacht, andere landen hebben al interesse getoond.’
De Audi Q3 Twittertour geeft op een inventieve manier invulling aan Audi's claim 'Voorsprong voor techniek' en zorgt voor positieve hartverwarmende reacties. Zo doorstonden fans de stromende regen om een bezoekje te brengen aan de mobiele showroom en een kersvers bruidspaar maakte in Breda een fotoreportage bij de hagelwitte Q3.
Met de ‘Audi Q3 twittertour for early birds’ wordt de auto compleet met showroom op het aangegeven adres voor de deur geparkeerd. Door één simpele tweet te sturen kunnen twitteraars als eerste van Nederland kennis maken met de nieuwe Audi Q3 - nog voor de officiële introductie in september. Deelnemers maken daarnaast kans op drie weken gratis rijden in de nieuwe Audi Q3.
De Audi Q3 tourt tot 24 juni door heel Nederland. De komende dagen is de Audi Q3 te vinden in Limburg, Betuwe, Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Holland.