MINI Cooper Friendstix.nl hit op Facebook
09-08-2012 (08:29) - Marketing
Meer dan 300.000 Nederlanders hebben deafgelopen week een MINI Cooper voorbij zien komen op Facebook. Naar verwachting wordt aankomende week het half miljoen voorbij gestreefd. Wat beweegt toch zoveel mensen?
Hoe kun je een echt statement maken, vroeg Mark Bongers van aanbiedingenwebsite Friendstix zich af. ‘We laten als website graag zien dat we in samenwerking met onze partners hele scherpe deals aanbieden. Aan de andere kant willen we onze bestaande bezoekers graag af en toe belonen met gratis artikelen. We merken dat dit erg gewaardeerd wordt. Hoe extremer, hoe liever. Maar wat zou de ultieme weggever zijn? Dat moest wel een MINI Cooper zijn. Wie is daar niet gek op?’
Friendstix heeft inmiddels tienduizenden nieuwsbriefabonnees en websitebezoekers uit het gehele land. Bij 50.000 nieuwe inschrijvingen voor de nieuwsbrief op www.friendstix.nl, wordt de MINI Cooper verloot, samen met een slipcursus voor 4 personen. Iedereen die zich inschrijft, of al ingeschreven is, doet mee. Op Facebook is de campagne een nationale hit.