Nieuw Europees hoofd voor het merk MINI

Nieuw Europees hoofd voor het merk MINI

28-07-2022 (11:28) - Marketing

Ulrike von Mirbach heeft sinds 1 juli de leiding van het merk MINI voor Europa op zich genomen.
 
Voorheen was zij verantwoordelijk voor de BMW & MINI retail business in het kader van het project "new sales model Europe", en ook voor de ontwikkeling van de nieuwe verkoopstructuren voor MINI voel onder haar verantwoordelijkheid. Naast haar nieuwe functie als Head of Brand MINI voor Europa, zal zij ook in deze functie werkzaam blijven.

Haar voorganger Pierre Jalady heeft de verantwoordelijkheid voor het MINI merk in de regio Azië-Pacific, Oost-Europa, Midden-Oosten, Afrika overgenomen.

Ulrike von Mirbach werkt al ongeveer 17 jaar voor de BMW Group. Aan het begin van haar carrière was zij onder andere verantwoordelijk voor de marketingstrategie van het merk BMW op de Duitse markt. Van oktober 2015 tot eind 2020 stond zij aan het hoofd van de marketingafdeling van het merk MINI in Duitsland. Op 1 januari 2021 nam zij de leiding van het merk MINI in Duitsland op zich en stapte een jaar later over naar het Europese niveau. 


Bureaus

Media

Economisch