Nieuwe look Boodschappen

19-06-2012 (08:44) - Marketing

Vanaf het juni-nummer ligt Boodschappen in een geheel vernieuwd jasje in ruim 1400 supermarkten die zijn aangesloten bij inkooporganisatie Superunie. Het maandelijkse magazine is gemaakt volgens een nieuw recept: een compacter formaat, nog meer recepten, tips en verrassende ideeën en een eigentijdse vormgeving.

  
Boodschappen is met een oplage van rond de 2 miljoen exemplaren al vele jaren de vertrouwde culinaire inspiratiebron voor de klanten van de bij Superunie aangesloten supermarkten. Elke maand vindt de inhoud met recepten, nieuwe producten en bereidingen in het magazine zijn weg naar meer dan 4 miljoen lezers! Die gemiddeld 39 minuten besteden aan het lezen van Boodschappen. Dat blijkt uit het meest recente lezersonderzoek. Daaruit blijkt ook dat maar liefst 95 procent van de lezers wel eens een recept uit Boodschappen kookt! Deze cijfers tonen aan dat Boodschappen zich kan meten met tal van andere populaire publieksbladen.
 
Toch hebben de makers van Boodschappen de ‘receptuur van het magazine’ aangepast. ‘De smaak is verder verfijnd’, zegt directeur Dick Roozen van Superunie. ‘We verrassen de lezers van Boodschappen elke maand met inspirerende recepten, nieuwe producten en andere informatie die helpt bij het antwoord op de vraag: wat eten we vandaag? Wil je verrassend blijven, dan heb je van tijd tot tijd een vernieuwde vorm en een andere smaak nodig.’

Bureaus

Media

Economisch