Peuter bekladt Abri’s
05-05-2011 (09:03) - Marketing
De verf waarmee de twaalf meter lange Abri is beschilderd, druipt nog na. Op een stapel kussens in de tramhalte zit een peuter met een kwast in zijn knuistjes. Hij strekt zich om de laatste hand te kunnen leggen aan zijn ‘kunstwerk’. Met deze uiting op twee Abri’s op het Leidseplein en het Damrak vestigt vtwonen de aandacht op de speciale mei-editie van haar blad.
De uiting beslaat een groot deel van de Abri’s, die voor de gelegenheid volledig geel zijn gemaakt. De geschilderde kreet vt HEART wonen, de peuter en de gele vlakken zorgen ervoor dat de tramhaltes als twee druppels water lijken op de cover van de ‘Magalogue’. Dit 52 pagina’s tellende magazine annex catalogus bevat de vtwonen huiscollectie én stylingideeën en is in mei gratis verkrijgbaar bij het blad. In beide Abri’s is tevens een lcd-scherm aangebracht, waarop een commercial van het woonmagazine wordt vertoond.
Met deze campagne bouwt vtwonen, een uitgave van Sanoma Media, voort op vorig jaar, toen de Magalogue met succes werd geïntroduceerd. Naast de twee Spectaculars zette zij onder meer een landelijk Abrinetwerk van JCDecaux in. De vtwonen-abri’s zijn nog te zien tot en met 10 mei. De campagne is mede mogelijk gemaakt door Sanoma Media/vtwonen, Daniël ten Hoopen Media Producties en JCDecaux Innovate.