PR Stunt speelt spelletjes met 999
19-01-2010 (11:01) - Marketing
PR Stunt, gespecialiseerd in publiciteitsstunts en guerrilla-acties, gaat in 2010 aan de slag voor 999 Games, onder meer bekend van De Kolonisten van Catan, Carcassonne en 30 Seconds . Op 09-09-09 vond de eerste succesvolle samenwerking plaats rondom de lancering van De Kolonisten van de Lage Landen. In 2010 treedt PR Stunt op als public relations adviseur, waarbij de strategie voor de gehele 999 Games spellenrange op doeltreffende en verrassende wijze wordt uitgerold. Aan de opdracht ging een pitch vooraf. 999 Games heeft de missie om iedereen aan het spelen te krijgen. Met haar verschillende spelcategorieën, familiespellen (waaronder ook reisspellen en buitenpellen), kinderspellen en expertspellen, opereert 999 Games doelgroepgericht. In 2010 wordt PR in de brede zin van het woord op effectieve wijze ingezet om de resultaten te verhogen. Online PR speelt hierin een belangrijke rol, net als originele PR-stunts. “Als echte spellenliefhebbers zijn we trots om voor een merk te werken met zoveel creativiteit en een spellenrange van meer dan 100 spellen! We gaan dit jaar niet alleen de spellen en spelcategorieën van 999 Games in het nieuws brengen, maar ook de visie van de organisatie. 999 Games is de partij voor kwalitatieve spellen, kwaliteit voor wat betreft concept / inhoud én materialen. Doel in 2010 is de bekendheid van het merk, haar spellen en spelcategorieën te vergroten door middel van free publicity,” aldus Nynke van den Broek van PR Stunt.