Preferred mediapartnership TMG met Efteling

23-05-2012 (08:34) - Marketing

In het jaar dat de Efteling 60 jaar bestaat, heeft de Efteling gekozen om een intensieve mediapartnership aan te gaan met TMG. Een samenwerking waarbij meerdere titels en afdelingen van TMG betrokken zijn om een bijdrage te leveren aan de communicatie- en salesdoelstellingen van de Efteling.
 
De samenwerking resulteert in media-inzet maar daarbovenop, een volledige integratie in de marketing kalenders van beide partijen en op maat gemaakte TMG events bij de Efteling voor diverse doelgroepen. 

Bij de samenwerking speelt Ticketsplus (onderdeel van TMG) een belangrijke rol in het converteren van alle communicatie naar ticketssales bij de Efteling. Directeur Ticketsplus Joost Melis: ‘Dit partnership is de bekroning op de 7-jarige samenwerking met de Efteling en wij zijn verheugd dat dit samenvalt met het 60 jarig jubileum van de Efteling.’ 


Bureaus

Media

Economisch