PUMA op de fiets

21-04-2010 (09:50) - Marketing

De PUMA Bike is ontworpen voor gemakkelijke verplaatsing door de stad. Dit voorjaar zullen twee nieuwe stijlen van de PUMA-fiets worden geïntroduceerd: de Pico en de Nevis, ontworpen in samenwerking met Biomega. Beide modellen worden gekenmerkt door een intelligente Europese ontwerp- en commutertechnologie in combinatie met een stedelijke Amerikaanse stijl. De kleuren van de fietsen zijn geïnspireerd op het kleurrijke Afrika en de Afrika-campagne van Puma voor voorjaar 2010 ter ere van het wereldkampioenschap voetbal dat in juli wordt gehouden in Zuid-Afrika. De fietsen zijn voorzien van kleurrijke blokpatronen in felle, levendige tinten. 

De PUMA Bike staat bekend om zijn eenvoudige basisontwerp in combinatie met innovatieve en slimme details om in de behoeften te voorzien van fietsers in steden. De fiets is ontworpen als oplossing voor de alledaagse ergernissen van fietsers die door de drukte van de stad moeten manoeuvreren. Het is dus een stadsfiets, maar dan met een modieus tintje. Iedere fiets wordt geleverd met een stickerboekje met fietsnamen, waarmee de fietser een unieke naam voor de fiets kan verzinnen.

‘Het doel van de nieuwe serie PUMA-fietsen ontworpen door Biomega is om een unieke fiets te ontwerpen, de mobiliteit in de stad te verbeteren en om te kunnen leren van elkaar door te kijken vanuit het perspectief van een onafhankelijk ontwerpbedrijf,’ aldus Antonio Betone, Chief Marketing Officer bij PUMA.

 


Bureaus

Media

Economisch