Samsung in 3D bij Beurs van Berlage
20-05-2010 (10:02) - Marketing
Vandaag introduceert Samsung als eerste de grootste commerciële 3D-outdoorprojectie in Nederland, bij de Beurs van Berlage in Amsterdam. Op 20, 21 en 22 mei kan iedereen tussen 21:30 en 0:30 uur zien hoe er een nieuwe dimensie aan het historische pand wordt toegevoegd. Op het plein kunnen bezoekers Samsung 3D LED TV’s uitproberen en drie avonden lang kans maken om er één te winnen. Als onderdeel van de geïntegreerde campagne worden Foursquare en YouTube ingezet.
Deze 3D-projectie zal voor het eerst in Nederland plaatsvinden. De projectie interacteert met de architectuur van de Beurs van Berlage, waardoor de toeschouwer een bijzondere 3D-ervaring in beeld en geluid krijgt. De nieuwe dimensie barst los en laat mensen zien welke wereld zich werkelijk in de Beurs bevindt...
Met Foursquare kunnen bezoekers inchecken bij het ‘Samsung 3D event’ bij de Beurs van Berlage. Onder de Foursquare gebruikers, die tijdens de drie dagen zijn ingecheckt, wordt een extra Samsung 3D LED TV verloot. Vanaf 1 juni wordt de 3D-megaprojectie doorvertaald naar YouTube, waarbij de projectie wordt geïntegreerd in een YouTube ‘game-take-over’. Het is de eerste keer dat YouTube op deze manier ingezet gaat worden.