Tommy Hilfiger verovert Leidseplein

25-05-2010 (09:51) - Marketing

Met klassieke neonverlichting en afbeeldingen uit de Spring/Summer 2010 advertentiecampagne van Hilfiger Denim, hebben Tommy Hilfiger Europe en JCDecaux het voor elkaar gekregen om het populaire Amsterdamse Leidseplein een echte rock-‘n-roll-vibe te geven. Tramhalte Leidseplein van JCDecaux heeft het uiterlijk gekregen van een ware muzieklocatie die doet denken aan de Amerikaanse muzikale hotspots van de jaren zestig waar de rock-‘n-roll het levenslicht zag.
 
Met de rock-‘n-roll-tramhalte presenteert Tommy Hilfiger het Hilfiger Denim Live-evenement aan de mensen die het plein bezoeken. Het muziekevenement vindt op 27 mei plaats in de Amsterdamse poptempel Paradiso, die op steenworp afstand ligt van het Leidseplein. De musici  die deze avond zullen optreden, zijn Matt & Kim, The Drums, Major Lazer, Le Le, Kraak & Smaak en Parra Soundsystem, en dat is nog maar een kleine greep uit de waanzinnige lineup. Matt & Kim, winnaars van de 2009 MTV Breakthrough Video award en een van de meest populaire Amerikaanse indie-popacts van het moment, staan tevens model in de meest recente Hilfiger Denim advertentiecampagne van Tommy Hilfiger.

JCDecaux Innovate heeft de tramhalte aangekleed met neonverlichting, een op maat gemaakte koperen frame, porseleinen fittingen voor de verlichting en aansprekende afbeeldingen uit de huidige Hilfiger Denim advertentiecampagne. Allemaal ingrediënten voor een muzikaal geïnspireerde setting.


Bureaus

Media

Economisch