WebAds en Blogmij bieden Social Media-propositie
31-05-2011 (09:45) - Marketing
WebAds Interactive Advertising en Blogmij gaan een exclusieve samenwerking aan voor de creatie en exploitatie van social advertsingcampagnes via social media, zoals blogsites en bloggersnetwerken. Door de samenwerking krijgen adverteerders de mogelijkheid om campagnes te voeren en productplacement te doen binnen een groot netwerk van social mediasites. Door de inzet van blogsites en netwerken van bloggers wordt heel snel een gericht bereik binnen specifieke doelgroepen opgebouwd en is een directe interactie met de doelgroep mogelijk.
Adverteerders krijgen betaalde blogpostings en videocontent aangeboden. Door de hoge meetbaarheid van deze inzet, weten adverteerders vooraf welke netwerken wel en niet effectief zullen zijn voor de verspreiding van hun boodschap.
Tjeerd Kooij, Strategy Director van WebAds Europe: ‘Binnen de interactieve markt kunnen we niet meer om social media heen. WebAds kijkt dan ook op Europees niveau hoe wij ons portfolio met een social media propositie kunnen uitbreiden om onze adverteerders nog beter te bedienen. Een strategische samenwerking met Blogmij is hierbij een logische stap.’