Allerhande helpt met WhatsApp-chat

09-12-2015 (08:14) - Media

MPG. zet een nieuwe stap in contentmarketing. Het Allerhande-team van MPG. staat in deze feestmaand twee keer drie dagen permanent klaar als dé hulp in de keuken voor het kerstdiner en maakt digitale en printcontent tastbaar.

tastbaar
Dolly van den Akker, unit director voor het Ahold account bij MPG.: ‘Het Allerhande magazine is al decennia dé inspiratiebron in de keuken, zeker ook met kerst. Nu zullen onze culinair specialisten, tijdens het kerstfestival van Allerhande, diezelfde content tastbaar, proefbaar en maakbaar delen met het publiek. Nog niet eerder is in Nederland op zo’n grote schaal digitale- en printcontent doorvertaald naar een offline belevenis. We zien dit echt als een vervolgstap in contentmarketing waarbij ook de schaalbaarheid van content z’n waarde bewijst.’

chat
’Daarnaast staan we op 24, 25 en 26 december van 10.00 tot 22.00 met de volledige ploeg klaar om kokend Nederland via de WhatsApp-chat van Allerhande te helpen bij het kerstdiner. Een enorme operatie om continu, actueel, hulp te kunnen bieden op het moment dat het er echt toe doet voor de consument.’
 


Bureaus

Marketing

Economisch