Eerste commerciële samenwerking Libelle
07-09-2016 (10:13) - Media
Initiative Tomorrow en Libelle lanceren eerste commerciële samenwerking voor Libelle TV: “De Boer op met Diane” van Zuivelhoeve.
Initiative Tomorrow ontwikkelt in opdracht van zuivelproducent ‘Zuivelhoeve’ de eerste commerciële samenwerking voor Libelle TV. In het programma “De boer op met Diane” volgt de kijker het leven van Diane Roerink (53), die samen met haar man Gerjhan De Zuivelhoeve runt. In zes afleveringen wordt het verhaal over de goedheid van het leven op de boerderij verteld. De perfecte match van het verhaal van de Zuivelhoeve, het concept, en de doelgroep was voor Libelle reden om voor het eerst het zorgvuldig gelanceerde platform commercieel te gaan gebruiken.
Jacqueline Roerink, Marketing Manager Zuivelhoeve: ‘We hopen dat mensen vaker Zuivelhoeve kopen als ze het verhaal achter Zuivelhoeve kennen. We hebben Initiative Tomorrow gevraagd om een communicatieplatform te ontwikkelen waarin we dat verhaal konden vertellen, zonder dat het te gemarketeerd werd. Het resultaat is boven alle verwachtingen.’
Hilmar Mulder, hoofdredactrice Libelle: ‘Ik ben trots op deze prachtige samenwerking waarin deze twee oerhollandse merken elkaar versterken”'
Vanaf komende maandag is er op de website van Libelle en Libelle TV 6 weken lang een nieuwe aflevering van ‘De Boer op met Diane’ te zien. bekijk de preview op: http://www.libelletv.nl/serie/de-boer-op/moet-klein-beetje-geluk-op-pad/