fonk goes interactive

09-03-2016 (14:14) - Media

Print en digitaal vullen elkaar nu nog beter aan bij fonk. Het digitale magazine is echt een meerwaarde ten opzichte van de printeditie. De content komt tot leven; beleef het zelf. 
 


niet meer typen
Je bekijkt direct de actuele filmpjes. Er staat lekker veel aanvullend beeldmateriaal en extra informatie bij enkele verhalen.

Je hoeft internetadressen niet meer over te typen, alles is clickable in de nieuwe digitale uitgaves van fonk.

mobile friendly
De afbeeldingen van de inhoudsopgave zijn klikbaar, zodat je direct naar je artikel naar keuze schiet zonder te hoeven bladeren.

En alles is, vanzelfsprekend, helemaal mobile friendly.  

Maar bekijk vooral zelf hoe het werkt
 
We zijn benieuwd wat je ervan vindt! Veel lees- en vooral interactief (speel)plezier gewenst! 
 

New Kids + Next Big Thing in Marketing

Met al die mooie vernieuwingen zouden we bijna de inhoud vergeten. En dat is bepaald onterecht, want het is een dubbel-issue. De New Kids presenteren zich. En we kijken uitvoerig naar de Next Big Thing in Marketing
 
Front pages 
- De Mix in Nederlands Fotomuseum
- Pop-textiel van Warhol tot Westwoord
- ‘Harley Davidson’ e-bike niet aan te slepen
- Punk culture in EYE; Unfair Amsterdam 2016
- Fatale kunst in Den Haag 
- Davey Waxx ontwerpt voor Bowers & Wilkins 

Bits & pieces 
Taco Rijssemus
Ronald Ockhuysen
Denis Doeland 
Rik toe Water 
 
Media-diet 
Harry Puts: ‘Bij mij loopt alles door elkaar’ 

Behind the screens 
Bert Hagendoorn kijkt achter de schermen bij Edward Tetteroo (This Page Amsterdam) 
‘Onze creative developer brak zijn vingers halverwege de bouw’ 
 
SAN New Kids on the Block 2015: 
- ‘Wij zien overal mogelijkheden' (Bureau Loos) 
- ‘Laten we voorop stellen dat we veel dezelfde kernkwaliteiten hebben als andere bureaus’ (FX) 
- ‘Wij werken met een netwerk van 4.000+ influencers in Europa’ (IMA) 
- ‘We zijn geen bureau’ (Made.for.Digital) 
- ‘Wij hebben geen belang bij het sturen van de opdrachtgever in een bepaalde richting’ (Volt) 
- ‘We investeren in wetenschappelijk onderzoek en hebben 419 mensen laten interviewen’ (MENSCH) 
- ‘Wij zijn ervan overtuigd dat muziek het uitgangspunt van communicatie moet zijn (Big Bang) 
 
En nog veel meer over de 15 bureaus op de Longlist 
 
Thema: Next Big Thing in Marketing 
- Hoe sociaal is de reclamewereld? We vroegen het onder anderen aan: 
- Mark Woerde (Lemz)
- José Evers (XXS) 
- John Lommers (Canday) 
- Geert Docter (Globrands) 
 
#capturethemoment
Do’s en don’ts volgens zeven social experts 
 
Esther Dorhout Mees
Nieuw Nederlands supertalent op Parijse catwalk 

Astrid Prummel (het covermodel van deze editie) stelt de hamvraag
‘Bestaat de waarheid nog wel’? 
 
Huub van Bockel (Tenzing)...
...vindt één fan al fantastisch 
 
De digitale editie van fonk magazine is nog even gratis en blijft dat trouwens ook voor abonnees op de printuitgave van fonk magazine. Heb je nog geen abonnement? Bekijk de mogelijkheden hier! 

 


Bureaus

Marketing

Economisch