Melvin Manhoef en CEO Paramount International willen Boxing Influencers terug op de kaart zetten

11-07-2024 (14:36) - Media

Sportondernemer Melvin Manhoef en voormalig CEO Paramount International (MTV, Comedy Central en Nickelodeon) Maurice Hols bundelen hun krachten voor een comeback van Boxing Influencers.

Hols sluit zich aan als strategisch partner bij Boxing Influencers voor de herlancering van het sportevenement in het najaar van 2024. De eerste deelnemers worden binnenkort bekend gemaakt. 

Content creators, artiesten en media-persoonlijkheden staan tegenover elkaar in bokswedstrijden. De wedstrijden en uitslagen waren een aantal jaar geleden volop in het nieuws en op sociale media het gesprek van de dag.

Manhoef en Hols willen een kwalitatief hoogwaardiger event neer te zetten vol entertainment voor een groter publiek dan ooit te voren. Boxing Influencers vormt het eerste project van de strategische samenwerking. 

Platform voor boksende influencers

De ambitie is om het Boxing Influencers platform te transformeren tot een uniek cross-over-boxing platform. Een plek waar vechtsporters, atleten, content creators en media-influencers de unieke kans krijgen om in de boksring te stappen, zichzelf uit te dagen en hun talenten te laten zien bij het grote publiek. Wat deze samenwerking bijzonder maakt is dat Hols en Manhoef, eerder hebben samengewerkt vanuit verschillende partijen aan Boxing Influencers.

Melvin Manhoef over de samenwerking: "Onze eerdere samenwerkingen leggen een stevige basis voor dit nieuwe project. In Maurice zien we de perfecte partner om de volledige potentie van het het platform uit te breiden en naar een nog hoger niveau te tillen."


Bureaus

Marketing

Economisch