MYbusinessmedia-CEO Hein Bronk treedt terug

25-09-2015 (09:08) - Media

9.05 uur - Na ruim acht jaar treedt Hein Bronk terug als CEO van MYbusinessmedia. Bronk startte samen met informal investor Berk Partners in 2007 MYbusinessmedia.
 
Via acquisities van voormalige Wolters Kluwer- en VNU-merken als Schuttevaer, Vraag & Aanbod, Textilia en Schoenvisie, en verder via de koop van Media Business Press, bouwde Bronk gestaag aan een grote multimediale B2B uitgeverij. Sterke merken, gekoppeld aan online initiatieven, events en internetmarketing-diensten brachten het bedrijf naar de positie van vierde grootste B2B-uitgever.
 
De dagelijkse leiding van MYbusinessmedia wordt overgenomen door Joachim Driessen als Gedelegeerd Commissaris/Bestuurder en Pascal van Sluijs als algemeen directeur. Bronk zal werkzaam blijven bij MYbusinessmedia tot en met december 2015.

Hein Bronk: 'Als aandeelhouder en investeerder blijf ik betrokken bij MYbusinessmedia, maar dan meer op afstand. Ik vond het na 8 jaar managen tijd om het ondernemersstokje door te geven. Het is een echt kansenbedrijf met veel energieke mensen en geweldige primaire merken waar ik trots op ben. Big things often have Small beginnings.'

Bronk gaat zich verder toeleggen op andere bestuurs- en adviesfuncties. 


Bureaus

Marketing

Economisch