Nieuw tijdschrift Doe-het-zelf Magazine gelanceerd
27-06-2016 (11:14) - Media
Op dinsdag 28 juni verschijnt de eerste editie van Doe-het-zelf Magazine. Het magazine is het eerste consumententijdschrift dat zich richt op actieve klussers in Nederland.
Doe-het-zelf Magazine is onderdeel van een compleet platform voor doe-het-zelvers in Nederland. Naast het magazine bestaat het platform uit de interactieve website www.doehetzelfmagazine.nl en social media kanalen. Op alle kanalen staat het helpen en inspireren van de klusser centraal.
Elke editie van het magazine bestaat uit productnieuws, productvergelijkingstesten, uitgebreide productintroducties en klusprojecten in de vorm van werktekeningen en fotostrips. Het belangrijkste doel is om met praktische en informatieve artikelen over verschillende facetten van het doe-het-zelven de lezer te inspireren, tips te geven en aan te zetten tot actie. Ook biedt de website klussers de mogelijkheid elkaar te inspireren door de klussen waar ze trots op zijn te delen met anderen.
Doe-het-zelf Magazine wordt uitgegeven onder de Nederlandse licentie van het Duitse tijdschrift Selbermachen. In Duitsland bestaat dit magazine ruim 40 jaar en is het merk ongekend populair. Dat blijkt onder andere uit de oplage van 90.000 exemplaren.
NextGen Publishers
Doe-het-zelf Magazine wordt net als de magazines DJ Mag NL en Vastgoed uitgegeven door NextGen Publishers in Doetinchem. De oplage van de Nederlandse editie is 10.000 exemplaren. Het magazine verschijnt zes keer per jaar.
Doe-het-zelf Magazine wordt net als de magazines DJ Mag NL en Vastgoed uitgegeven door NextGen Publishers in Doetinchem. De oplage van de Nederlandse editie is 10.000 exemplaren. Het magazine verschijnt zes keer per jaar.