NPO Radio 1, 2 en 5 in de lift

24-03-2016 (11:04) - Media

Het luistertijdaandeel van NPO Radio 1, NPO Radio 2 en NPO Radio 5 is in de maanden januari en februari 2016 gestegen in vergelijking met dezelfde maanden vorig jaar. Het aandeel van NPO 3FM en NPO Radio 4 daalde. 
 
NPO Radio 1 en 2
Het aandeel van NPO Radio 1 is van 7,0% naar 7,4% gestegen. Het aandeel van NPO Radio 2 steeg van 9,1% in januari en februari 2015 naar 9,7% in dezelfde periode in 2016.

NPO Radio 5 
Ook NPO Radio 5 ziet het aandeel stijgen (ondanks het stopzetten van de middengolf): van 3,1% in januari en februari 2015 naar 3,4% in dezelfde periode in 2016. Op NPO Radio 5 is de programmering in de avond en in het weekend vernieuwd. 
 
NPO 3FM
Het luistertijdaandeel van NPO 3FM daalde het afgelopen jaar van 9,0% naar 6,9%. Grote namen zijn vertrokken en nieuw talent van de eigen opleiding krijgt nu de kans om ervaring op te doen. 
 
NPO Radio 4

Het aandeel van NPO Radio 4 daalde met 0,3% naar 1,9% ten opzichte van januari en februari vorig jaar.  


Bureaus

Marketing

Economisch