Runners World is Magazine van het Jaar

10-12-2015 (08:10) - Media

 Runner’s World is Magazine van het Jaar, Sanne Groot Koerkamp van Glamour Hoofdredacteur van het Jaar en Jildou van der Bijl (LINDA.) winnaar van de Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines. 

115 cases
In De Marktkantine in Amsterdam werden woensdagavond 9 december tien Mercurs uitgereikt, dé vakprijzen voor de magazine media branche. De prijzen werden gekozen door de jury, onder voorzitterschap van Albert Verlinde, uit het recordaantal inzendingen van 115 cases. Nieuw is dit jaar de Mercur BeLOFte van het Jaar voor aanstormend talent. De Betapress Mercur Retailer van het Jaar is na een jaar terug van weggeweest. 

volledige uitslag Mercurs 2015
Mercur Magazine van het Jaar: Runner’s World (WPG Media)
Corelio Printing Mercur Hoofdredacteur van het Jaar: Sanne Groot Koerkamp (Glamour).
Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines: Jildou van der Bijl (creative director Mood for 
Magazines en hoofdredacteur LINDA.) 
Aldipress Mercur Lancering van het Jaar: Naar School (Sanoma Media Nederland) 
Mercur Merkinnovatie van het Jaar: Quest met Quest Test Nederland 
Mercur Artdirection van het Jaar: Harper’s Bazaar (Hearst Magazines Netherlands)
Mercur Reportage van het Jaar: Opzij met Kwaliteitsonderzoek naar IVF-behandelingen (Veen Media)
Mercur Marketingactie van het Jaar: Donald Duck met Van Gogh-actie (Sanoma Media Nederland)
Mercur BeLOFte van het Jaar: Renee Bijlsma (coördinator projectredactie Libelle)
Betapress Mercur Retailer van het Jaar: Primera Geesterduin in Castricum

Alles over de Mercurs 2015 lees je in fonk magazine 170 vanaf pagina 28 
(digitale editie op de homepage van fonk)

 


Bureaus

Marketing

Economisch