Vip Media lanceert Scandinavian Living
14-09-2016 (13:09) - Media
Uitgeverij Vipmedia lanceert donderdag 15 september het nieuwe woonmagazine Scandinavian Living.
De nieuwe titel is het eerste Nederlandstalige woonmagazine dat zich richt op Scandinavisch design en lifestyle.
Hoewel Scandinavische woonwinkels en webshops in Nederland als paddenstoelen uit de grond schieten, was er nog geen Nederlands magazine dat op deze trend inspeelde. Scandinavian Living brengt daar nu verandering in.
bloggers en designers
In het eerste 188 pagina's dikke nummer krijgen lezers een kijkje in de mooiste Scandinavische huizen en
staan portretten van ontwerpers, reportages over de beste hotspots, prachtige styling, eenvoudige Do It Yourself-projecten (DIY) en recepten geïnspireerd door de Scandinavische keuken. Naast internationale reportages brengt het magazine ook redactionele content in samenwerking met Nederlandse bloggers en designers.
In het eerste 188 pagina's dikke nummer krijgen lezers een kijkje in de mooiste Scandinavische huizen en
.png)
Het magazine richt zich met name op hoger opgeleide Nederlanders tussen de 30 en 65 jaar die van design, reizen en goed eten houden en graag nieuwe dingen proberen.
zes maal per jaar
Scandinavian Living verschijnt zes keer per jaar. Het eerste nummer wordt in een oplage van 60.000 via de winkels verspreid tegen een introductieprijs van 3,95 euro.
samenwerking
Vipmedia brengt Scandinavian Living uit in samenwerking met het Deense Bo Bedre, een van de succesvolste en meest toonaangevende magazines in Scandinavië over de nieuwste trends op het gebied van Scandinavisch interieur en lifestyle.
Vipmedia brengt Scandinavian Living uit in samenwerking met het Deense Bo Bedre, een van de succesvolste en meest toonaangevende magazines in Scandinavië over de nieuwste trends op het gebied van Scandinavisch interieur en lifestyle.