Who to Watch 2022: the game is on!

28-09-2022 (10:30) - Media

Met de intrede van de herfst begint meer dan een nieuw seizoen. De herfst is het startsein voor het begin van een "nieuw jaar": nu is dè tijd voor talent om de vleugels uit te slaan, de mouwen op te stropen en aan de slag gaan. Dat geldt ook voor de creatieve industrue die zich opmaakt zich op voor een krachtmeting in het vierde kwartaal.

September staat voor een periode van ongebreidelde energie en scheppingsdrang. Fonk magazine draagt jaarlijks een steentje bij met het dossier Who to Watch, waarin de redactie bureaus die òpvallen, presenteert. Soms zijn het bureaus die al behoorlijk wat jaren bestaan, soms zijn het agencies die kortgeleden zijn gestart en die met ronkende energie de wereld aan hun voeten dwingen.

Wij presenteren onze jaarlijkse bureauselectie in fonk magazine 347 met net zoveel energie - en soms bravoure - als waarmee deze bureaus zichzelf in onze kijker hebben gespeeld. Die bravoure van ons is zeker niet onterecht: New Kid on the Block winnaars, Bureaus van het Jaar, ze zijn allemaal ooit als Who to Watch agencies in onze kolommen te vinden geweest. Alle reden dus om fonk magazine 347 door te spitten en de talenten van nu een plaats te geven op long- en shortlists. The game is on!

In het dossier Who to watch 2022

In de cloud bij fresk.digital
Het voedselsysteem van Food Cabinet 
CroudX & Billy Grace: ‘Geen marketingorganisatie werkt zonder AI’
Kemari creëert digital fans 
Samen met Content Icons kom je verder 
Unfound bereidt je voor op de toekomst 
Geen uitdaging is het team van UMFANG Creative Agency te gek 
Scenery: de Disney van de non-scripted 

En ook

Who to Watch Shorts met: Caya, Featly Media, The Cycle, HEUS, &Gagement en Emotion. Plus Brand Creatives pakt door.

Lees Fonk magazine digitaal!

Wil je deze editie lezen, maar heb je geen abonnement? Dan is dit hèt moment om je te aboneren op de digitale uitgave van fonk magazine. Aanmelden kan hier.

Sponsors

Het dossier Who Watch 2022 in Fonk magazine 347 is mede tot stand gekomen dankzij onze sponsors: Like Friends en Green Food Lab.


Bureaus

Marketing

Economisch