Yes we can!

29-06-2016 (10:17) - Media

Geen evenement is zo inspirerend als Cannes. Voor een paar dagen alles uit je handen laten vallen en als een spons de kennis, het enthousiasme en de professionaliteit van creatieve mensen uit de hele wereld in je opnemen. Deze editie van Fonk Magazine is de weerslag van het optimisme en de wil om creatief ‘verder’ te komen.
 
Want de wil die bij Nederlandse creatieven leeft om het allerbeste werk te maken, leeft intens, zo bleek de afgelopen weken toen het prijzenseizoen traditiegetrouw met de Cannes Lions werd afgesloten. Eugene Bay is één van de top-creatieven die weet what it takes; in een sprankelend interview deelt hij zijn mening en visie op de toekomst.
 
Naast de terugblik op de’Cannes-vibe’ en de tips en tricks van de Nederlandse juryleden van dit jaar, brengt deze eerste èchte zomereditie van Fonk Magazine natuurlijk nog veel meer inspirerende items. Een kleine greep uit wat Fonk Magazine 184 nog meer te bieden heeft:
 
Olivia Sophie van Leeuwen vertelt het verhaal van Halal Docs;
hoe Kings of Indigo tegen de stroom in een succes kon worden;
we gaan behind the screens bij Achtung! mcgarrybowen & Kraftwerk;
René van Dijk van Monkey Inside deelt zijn media diet.
 
Het knispert, het knettert en het straalt. Met of zonder bronzen, zilveren en gouden leeuwen of grand prix-en. Wat dat betreft: check vooral nog even onze berichtgeving over Cannes op fonkonline. Want daar deden wij de afgelopen weken dagelijks verslag van de Nederlandse Leeuwen-actualiteit.
 
Vanaf 29 juni staat de 184e editie van Fonk Magazine voor onze abonnees live op fonkonline en vrijdag ligt hij in de brievenbus. Ben je abonnee, maar je kunt je wachtwoord niet meer vinden? Vraag hem dan snel nog even op bij abonnementen@fonkonline.nl
 
Ben je nog geen abonnee? Maak dan hier gebruik van een van de aanbiedingen in onze webshop!
 
 

Bureaus

Marketing

Economisch