Aigency wint derde poll SAN New Kids on the Block

04-03-2024 (07:00) - Bureaus

It's a wrap! In de derde en laatste week stemmen, is Aigency Amsterdam de winnaar geworden van de derde poll SAN New Kids on the Block. Daarmee is het bureau verzekerd van een plaats op de Longlist van dit jaar. Ook Goalden, CroudX, Prosper & Bloom en This Agency hebben zich in de derde poll verzekerd van een positie op de Longlist.

            

6 maart formele bekendmaking Longlist SAN New Kids on the Block 2023

Hotel L'Amour, Unfound en Say Hai haalden in deze tweede ronde op voorhand niet genoeg stemmen voor een plek op de Longlist. Alleen een wildcard vanuit de hoofdjuryvan de SAN zou daar nog verandering in kunnen bengen, bij de formele bekendmaking van de Longlist op 6 maart.

De bureaus die in aanmerking kwamen voor de Considerationlist SAN New Kids on the Block 2023 voldoen alle 24 aan de volgende criteria> maximaal 3 jaar oud (volgens inschrijving KvK); > 'here to stay' in de zin van innovatief/vernieuwend; > werk & klanten die ertoe doen.

Whatsapp interviews

De 5 bureaus die in hun eigen poll de meeste stemmen hebben weten te vergaren, verdienen een plek op de Longlist voor een SAN Accent. Met de winnaar van elke poll volgt een WhatsApp interview op fonkmagazine.nl. In totaal zullen na drie weken stemmen dan maximaal 15 bureaus een plek hebben verdiend op de Longlist 2023
Lees hier het Whatsapp interview met de winnaar van de eerste poll: TikTok agency Flik Flak en hier het tweede interview met rondewinnaar 4to9.

De jury leest mee!

In Fonk magazine 385 krijgen de 15 bureaus met de meeste stemmen een overzichtsverhaal dat de SAN-jury naast de whitepapers mede op weg zal helpen in het juryproces van de Longlist naar de Shortlist.

Volg het nieuws op de voet

Wil je dagelijks het nieuws over New Kids on the Block op fonkmagazine.nl volgen? Meld je hier aan voor een gratis abonnement op onze nieuwsbrief Fonk daily. Je ontvangt dan dagelijks om 7.00 uur de samenvatting van het belangrijkste nieuws in je mail.
 

 


Media

Marketing

Economisch