Amsterdam Partners naar …,staat
14-12-2011 (08:32) - Bureaus
…,staat creative agency is door Amsterdam Partners (I amsterdam) geselecteerd voor de internationale campagne van het Amsterdamse jubileumjaar 2013. In 2013 staan vele bijzondere momenten in Amsterdam centraal zoals 400 jaar grachten, de heropening van het Rijksmuseum, 125 jaar Concertgebouw en Koninklijk Concertgebouworkest en 175 jaar Artis. Door middel van een geïntegreerde campagne wil Amsterdam haar internationale imago verder uitbouwen.
Amsterdam Partners heeft voor ...,staat gekozen, omdat het creative agency in haar presentatie de stad als iconisch merk benaderde met het jubileumjaar als bijzondere uiting van Amsterdam. Vanuit deze gedachte ontwikkelt …,staat een volledig geïntrigeerde campagne, die zich uitstrekt van digital, film, krant, event, print, social media tot product collaborations.
De kick-off van Amsterdam 2013 vond 30 november plaats in een afgeladen Felix Meritis, dat 225 jaar bestaat in het jubileumjaar. De eerste communicatie-uitingen zullen medio 2012 te zien zijn.