And the winner is:… Havas Sports & Entertainment
27-01-2012 (08:29) - Bureaus
Sinds gisteren is de nieuwe talentenjacht The Winner Is... te zien bij SBS 6. Een show waarin talent, tactiek en tomeloze ambitie samenkomen voor het winnen van 1 miljoen euro. Havas Sports & Entertainment heeft als vaste partner op het gebied van merkactivatie voor Citroën Nederland een samenwerking opgezet rond The Winner Is...
Op basis van dit nieuwe televisieformat is de sponsoring uitgewerkt, welke de veelzijdigheid van de productrange van Citroën moet benadrukken. Hiervoor is aan elke categorie zangtalent in The Winner Is… een specifiek model gekoppeld. Middels de inzet van billboards, breakbumpers en diverse in-program momenten komt de sponsoring tot uiting. Daarnaast voert Citroën het partnership volledig door in haar eigen multimediale mediacampagne.
Tevens worden kijkers van The Winner Is… opgeroepen mee te spelen met een zogeheten ‘second screen’ applicatie. Middels deze applicatie kunnen zij zelf de winnaar van ieder duel voorspellen, om zodoende kans te maken op prijzen. Ook in de second screen applicatie is Citroën sterk vertegenwoordigd. De uiteindelijke winnaar van de ‘game’ maakt bovendien kans op het winnen van een Citroën DS3.