ASA daagt talent uit om reclamecampagne te schieten

02-04-2012 (07:34) - Bureaus

ASA, arbeidsbemiddelaar voor hoger opgeleide studenten en young professionals, daagt talentvolle fotografen uit om haar nieuwe reclamecampagne te fotograferen. Op de actiewebsite schietasa.nl krijgen deelnemers hun eigen expositieruimte om hun beste foto’s te uploaden, waardoor ze kans maken op een plek in de finale. De uiteindelijke winnaar wordt bekendgemaakt op dinsdag 12 juni tijdens de World Press Photo expositie in de Oude Kerk in Amsterdam.
 
De finale start met de tien deelnemers die de meeste stemmen hebben gekregen. Een vakjury - bestaande uit (inter)nationaal topfotograaf Jeroen Hofman, een designer van reclamebureau Saatchi & Saatchi en de Marketing Manager van ASA - bepaalt vervolgens de vijf uiteindelijke finalisten. Zij maken in de laatste finaleronde onder begeleiding van Jeroen Hofman elk een campagnefoto. 
 
Op basis van deze foto’s kiest de vakjury de uiteindelijke winnaar. Deze gelukkige gaat samen met Jeroen Hofman de studio in om de nieuwe campagne van ASA te schieten en ontvangt een budget van € 750,- om te besteden aan zijn/haar eigen ontwikkeling of een digitale spiegelreflex camera.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch