Blue Note naast jazzlabel ook communicatiebureau

30-12-2011 (08:31) - Bureaus

Vanaf 1 januari 2012 starten Moniek van de Wiel en Stephan Hoek het bureau Blue Note Communicatie. Dit Eindhovense bureau specialiseert zich in mediatraining, presentatiecoaching en crisiscommunicatie. Beide oprichters houden zich al ruim tien jaar bezig met deze activiteiten en werkten eerder al intensief samen. Blue Note Communicatie onderscheidt zich door de persoonlijke benadering, maatwerk en jarenlang ervaring. 
 
Moniek van de Wiel: ‘De uitdaging is om deelnemers tijdens een training hun grenzen te laten verleggen en nieuwe bronnen in zichzelf aan te boren. We streven ernaar om doeltreffende persoonlijke en constructieve feedback te geven. Deelnemers leren complexe informatie te vertalen naar communicatieve boodschappen. Iedereen heeft ooit leren praten, iedereen kan leren spreken, zowel voor groepen als tegen een journalist.’

‘Alles wat de continuïteit van uw organisatie bedreigt of wat reputatieschade kan opleveren beschouwen wij als een crisis of potentiële crisis. Denk aan medische incidenten, fraude, bestuurscrises, calamiteiten, fabricagefouten, conflicten, seksuele intimidatie of arbeidsconflicten’, vertelt Stephan Hoek. ‘Wij zijn al jarenlang betrokken bij allerlei crisissituaties in uiteenlopende branches. Dat maakt dat wij goed op de hoogte zijn van de specifieke aandachtsgebieden die gelden per branche.’  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch