BSH kiest Villa DM voor inspiratiehuis 20I20

11-05-2012 (08:35) - Bureaus

Inspiratiehuis 20I20 heeft actiemarketingbureau Villa DM gekozen voor de gehele 1-op-1 en massamediale contactstrategie, welke moet leiden tot bezoeken aan het nieuwe inspiratiehuis 20I20.
 
inspiratiehuis 20I20 is onderdeel van BSH Huishoudapparaten BV en helpt iedereen in de oriëntatiefase bij de zoektocht naar hun perfecte keuken(apparatuur). inspiratiehuis 20I20 biedt onderdak aan vijf toonaangevende merken: Bosch, Siemens, Constructa, Gaggenau en Neff. Alle innovaties op het gebied van design, gebruiksgemak en energieverbruik worden op een interactieve manier gepresenteerd. 
 

Productdemonstraties en kookworkshops maken de beleving door de wereld van huishoudapparatuur compleet. Omdat de apparatuur niet te koop is, krijgt de consument altijd een objectief advies van een van de keukenadviseurs. 


Media

Marketing

Economisch