BSUR maakt knallende nieuwjaarscampagne 538

20-12-2011 (08:25) - Bureaus

De 538 Stereoheads, de onmiskenbare merkiconen van Radio 538 schrijven in opdracht van jou een persoonlijk bericht in vuurwerk en sturen dit naar je goede vriend, familielid of vage kennis. 
 
In opdracht van het nummer 1 radiostation van Nederland, Radio 538, ontwikkelt reclamebureau BSUR deze online campagne om 2012 knallend van start te gaan. De 538 Stereoheads maken geheel in eigen stijl voor iedereen een persoonlijk bericht en blazen dit op spectaculaire wijze op nadat de ontvanger het bericht heeft gelezen. 
 
Halverwege december 2011 gaat de actie van start en via www.2012.radio538.nl kan iedereen een persoonlijke knalbericht opsturen. Het knalbericht wordt dan uitgelegd in Chinese rollen 100.000 klappers en kan vervolgens digitaal worden gedeeld via de sociale netwerken van Facebook, Twitter, Hyves of traditioneel per e-mail. 
 

Op 1 januari 2012 om 00.00u gaat er een knallende TVC live met een speciale boodschap van Radio538. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch