Chevrolet klopt aan bij Commonwealth

29-03-2012 (08:30) - Bureaus

Na een evaluatie van het creatieve account heeft Chevrolet een nieuw opgericht bureau, Commonwealth, gekozen als het nieuwe wereldwijde reclamebureau, met de verantwoordelijkheid voor het ontwikkelen van creatieve campagnes voor alle Chevrolet-platforms op wereldwijd niveau.
 
Commonwealth, dat is gevestigd in Detroit, is de allereerste 50-50 joint venture in zijn soort, waarbij het in San Francisco gevestigde Goodby, Silverstein & Partners (een Omnicom Group onderneming) wordt gecombineerd met McCann Erickson Worldwide uit New York, een bedrijf dat deel uitmaakt van de Interpublic Group.
 
Door het vormen van deze joint venture verenigt Commonwealth een scala aan creatief talent, een uitgebreide wereldwijde ervaring in de automobielindustrie en een strategische zakelijke voorsprong met elkaar, een combinatie die uniek is in de industrie. Chevrolet maakte voorheen gebruik van 70 bureaus wereldwijd.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch