FREEinspiration voor de PR-sector
31-01-2012 (08:33) - Bureaus
FREE organiseert samen met Kerrie Finch, Susanne van Nierop en Bert Hagendoorn een inspiratieavond over de kansen, strategieën en processen van public relations.
FREE is opgericht door freelancers Tim Voors, Pascal Boogaert en Taco Zuidema met als doel om freelancers een sterkere positie te geven. Door evenementen te organiseren en initiatieven te ontwikkelen probeert FREE het netwerk te versterken, de onderlinge collegialiteit te verbeteren en het aanbod beter in kaart te brengen. Zo werd in februari 2011 www.thefreeforce.com gelanceerd. Waarmee voor het eerst een helder overzicht ontstond van de beste en meest professionele freelancers.
Reclamebureaus nodigen regelmatig inspirerende vakmensen uit om hun personeel op de hoogte te houden van ontwikkelingen en trends. Omdat freelancers dergelijke bijeenkomsten vaak niet bij kunnen wonen, is FREE begonnen met het organiseren van FREEinspiration avonden. Met inspirerende
3D design en virals - volgt op 22 februari de derde sessie die in het teken staat van de public relations.
Kerrie Finch – oprichter en CEO van FinchFactor – is gespecialiseerd in internationaal reputatie management en gebruikt public relations daarbij in de breedste en meest complete zin van het woord. Susanne van Nierop – eindredacteur van Adformatie en Creatie – selecteert het creatieve werk dat wordt gepubliceerd in beide vakbladen. Bert Hagendoorn doet de positionering voor creatieve bureaus en gebruikt daarbij public relations om zijn klanten beter op de kaart te zetten.
Slechts 40 freelancers van TheFREEforce (10 euro) kunnen aanschuiven bij deze exclusieve FREEinspiration avond. De eerste 25 geïnteresseerden die een mailtje sturen info@thefreeforce.com krijgen een uitnodiging voor de avond.
