Happiness Brussels lanceert Pimkie-campagne

19-04-2012 (08:25) - Bureaus

Happiness Brussels lanceert ‘Color Forecast’, een pan-Europese campagne voor Pimkie, het modemerk voor jonge vrouwen. Voor de eerste keer ooit in de modewereld ontwikkelt een merk een interactieve tool die de kleuren laat zien die op dit moment hip en trendy zijn in de grootste modesteden van Europa: Milaan, Parijs en Antwerpen.
 
Pimkie deelt die info op de campagnewebsite www.pimkiecolorforecast.com en door middel van gratis iPhone en iPad apps. Die zijn vanaf 15 april te downloaden in de iTunes store. De kleuren van het moment worden op de site gelinkt aan kleding uit de Pimkie collectie, en die kleding kan online besteld worden. Geïnteresseerden kunnen ook langsgaan bij een van de 756 Pimkie winkels in Europa. 

Color Forecast mikt in de eerste plaats op Pimkie’s doelpubliek van jonge vrouwen, maar zal zeker alle modebewuste en trendgevoelige mannen en vrouwen aanspreken. De campagne zal verspreid worden via seeding van beelden en video’s achter de schermen, earned en social media, een e-mail marketing campagne en materiaal in de Pimkie winkels zelf. Er is werd geen media gekocht. 


Media

Marketing

Economisch