Ketchum Agency of the Year 2012

06-03-2012 (08:18) - Bureaus

Communicatieadviesbureau Ketchum is uitgeroepen tot Agency of the Year 2012. Het bureau ontving de prijs tijdens de jaarlijkse PRWeek Awards-avond die voor de 13e keer werd gehouden in New York. Daarnaast kreeg het bureau twee prijzen en drie eervolle vermeldingen voor haar werk voor klanten als IBM, Mattel en ConAgra Foods en de prijs voor beste Grote PR Bureau van het Jaar. De PRWeek Awards gelden als de hoogste onderscheiding in de wereldwijde PR-sector.
 
Tim de Boer, CEO van Ketchum Pleon Amsterdam: ‘De erkenning als Agency of the Year is vooral een maatstaf voor de hechte samenwerking met onze klanten. Onze klanten en medewerkers lopen voorop en de prijzen die we vanavond hebben gewonnen delen we met hun allemaal.’
 
Volgens PRWeek beloonde de jury Ketchum met de prijs dankzij haar continue hoge kwaliteit en sterke groei. ‘De jury was onder de indruk van initiatieven van het bureau om creativiteit te bevorderen, om gelijke tred te houden met digitale technologieën en om de service aan klanten te verbeteren.’
 

PRWeek onderstreept de lof van de jury voor de uitstekende werknemersprogramma’s en het feit dat het bureau haar succes met anderen deelt door middel van vrijwilligerswerk en werk voor goede doelen. Hiermee komt het totaal aantal PRWeek Awards voor Ketchum op 33, meer dan enig ander bureau. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch