Launched maakt Commercial van het Jaar 2011

23-01-2012 (08:11) - Bureaus

De ReclameWeek.nl/Fonk Magazine Commercial van het Jaar 2011 is het tweeluik ‘Proefrit’/’Sluitingstijd’ geworden. Twee filmpjes die het in december 2010 gestarte reclamebureau Launched voor het Japanse automerk Toyota heeft bedacht en gemaakt. De bezoekers van ReclameWeek.nl en de lezers van Fonk Magazine vonden dat de beste, leukste en grappigste commercials van het afgelopen jaar.
 
Tweede in de verkiezing werd ‘Bom in Eend’, het komische filmpje dat Doom & Dickson maakte voor verzekeraar OHRA. Op de derde plek eindigde een boze Bram Moszkowicz die reclame maakte voor LOI.
 

Het interview met Launched en Toyota Nederland lees je in Fonk Magazine 4. Vanaf Fonk Magazine 6 gaan we verder met een volgende jaargang van de commercialverkiezing.  


Reacties

te zien zijn de grenoe crypto aardbeien neuzen weer terug het schimmelfedrag komt je weer te gemoet zelfs deze herfst nog.Waar schimmel opduikt duik ik ook met de R.N.F. weer op!
Gabul @ 25-02-2012 03:53 uur

Media

Marketing

Economisch