LBi ontwikkelt LinkedIn-game voor PwC

27-04-2012 (10:18) - Bureaus

PwC heeft deze maand de LinkedIn-game ‘Raad de Relatie’ gelanceerd, die door LBi Netherlands is ontwikkeld. Met deze game test jij hoe goed jij je connecties op LinkedIn eigenlijk kent. 
 
Met de LinkedIn-game ‘Raad de Relatie’ kun je op een leuke manier je LinkedIn-netwerk beter leren kennen. Door de game te spelen word je geattendeerd op ervaringen en achtergronden van jouw connecties waar je misschien nog niets van wist. Zo krijg je meer inzicht in je online relaties en kun je je netwerk nog beter benutten. Dat is dan ook precies de bedoeling van de game.
 
PwC wil met het spel ‘Raad de Relatie’ uitdragen dat sterke (online) relaties belangrijk zijn. Online manager Jacqueline Marell van PwC: ‘Persoonlijke aandacht en wederzijdse belangstelling zullen in een zakelijke relatie altijd hun meerwaarde bewijzen. We proberen onder andere met dit spel het nut aan te tonen van sterke (online) relaties, ook voor onze eigen  mensen.‘ 

LBi Netherlands ontwikkelde eerder met veel succes de recruitmensite Werken bij PwC. Bij de uitreiking van de Gouden Cursors werd deze site door zowel de vakjury als het publiek uitgeroepen tot de beste recruitmentsite van 2011. Bovendien is Werken bij PwC genomineerd voor een Dutch Interactive Award 2012. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch