L’eau maakt gigantische prikborden

24-04-2008 (11:13) - Bureaus

Amsterdamse woningzoekenden konden eerder deze week op een nooit eerder vertoonde manier kennismaken met het aanbod van vrije sector huurhuizen. Op Amsterdam CS bevonden zich reclameborden die tot een modern soort prikbord met huurhuizen waren omgetoverd. Het ‘prikbord’ bestond uit een grote hoeveelheid kleine woningadvertenties, gedrukt op een nieuwe statische papiersoort. Het statische papier zorgt er voor dat de advertenties uit zichzelf plakken op een glad oppervlak. Voorbijgangers konden het aanbod bekijken en de woningen waarin zij interesse hadden van het bord afhalen en meenemen. De actie vormt de start van een nieuwe campagne van Rooftrack.nl, een initiatief van WoningNet en de woningcorporaties in de stadsregio Amsterdam. De Rooftrack.nl-campagne bestaat uit outdoor, online en commercials die worden vertoond in de Amsterdamse trams. L’eau en Lindblom zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het concept en de realisatie.

Media

Marketing

Economisch