Leuker werken met Ziggo Zakelijk

07-09-2011 (09:10) - Bureaus

Deze week lanceert Ziggo Zakelijk haar nieuwe merkcampagne Leuker Werken.

 
De campagne is gericht op het MKB (0 – 50 medewerkers), vanuit het inzicht dat plezier in werk en succesvol ondernemen hand in hand gaan. Centraal tijdens de introductiefase staat een 1 minuut durende webfilm, die op kleurrijke wijze bewijst dat B-B communicatie niet saai hoeft te zijn. De campagne start met een uitgebreid PR offensief, gevolgd door impactvolle online display, radio en 1-1 communicatie.
 
Opdrachtgever: Ziggo Zakelijk. Doelstelling: Laden van de merk – en propositie bekendheid van Ziggo Zakelijk. Media: PR, online, radio, dm. Bureau: Eigen Fabrikaat. Character design: Kingcoma. Online productie: Biqini. Muziek: Big Orange & Soundcircus. Verantwoordelijk bij opdrachtgever:  Hendrik de Groot, Tim Wolff, Stephan Hinneman, Charlotte Broekman, Diane Jagt.
 

Reacties

Het is te hopen dat de service dan beter zal zijn dan die aan partuculieren, want daar valt nog een hoop te verbeteren.
M.Haring @ 07-09-2011 11:20 uur

Media

Marketing

Economisch