Leuker werken met Ziggo Zakelijk
07-09-2011 (09:10) - Bureaus
Deze week lanceert Ziggo Zakelijk haar nieuwe merkcampagne Leuker Werken.
De campagne is gericht op het MKB (0 – 50 medewerkers), vanuit het inzicht dat plezier in werk en succesvol ondernemen hand in hand gaan. Centraal tijdens de introductiefase staat een 1 minuut durende webfilm, die op kleurrijke wijze bewijst dat B-B communicatie niet saai hoeft te zijn. De campagne start met een uitgebreid PR offensief, gevolgd door impactvolle online display, radio en 1-1 communicatie.
Opdrachtgever: Ziggo Zakelijk. Doelstelling: Laden van de merk – en propositie bekendheid van Ziggo Zakelijk. Media: PR, online, radio, dm. Bureau: Eigen Fabrikaat. Character design: Kingcoma. Online productie: Biqini. Muziek: Big Orange & Soundcircus. Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Hendrik de Groot, Tim Wolff, Stephan Hinneman, Charlotte Broekman, Diane Jagt.